Gerard Boons

Nummer 7

Leeftijd: 74
Woonwijk/dorp: Tolberg, Roosendaal
Werk: Gepensioneerd, (was werkzaam bij de Koninklijke Marechaussee)
Hobby’s: Golfen, wandelen, lezen, kunst en culuur (bezoeken theaters en musea)
Verenigingen/organisaties waar ik actief ben: als golfer bij Golfvereniging De Stok op golfcentrum Roosendaal.

Favoriete plekjes in de gemeente Roosendaal: Landgoed Visdonk, Marijnenpark en het gebied langs het Molenbeekpad.

Mijn favoriete Roosendaalse VVD standpunt: Veiligheid en veilige woon- en leefomgeving (dit komt zeer waarschijnlijk voort uit mijn werkzame leven)
Waarom ik de gemeenteraad in wil: Ik heb zoals bekend al ongeveer 10 jaar in de gemeenteraad gezeten. Ik heb ervaren dat als je zaken of doelen wilt bereiken dat de gemeenteraad dé plaats is. Roepen en klagen op verjaardagsfeestjes is niet de plaats om iets te realiseren.
Weetje over mezelf: Ik ben initiatiefnemer geweest voor de Gedenkbossen in Roosendaal. De realisatie daarvan en de vele positieve reacties heeft mij heel veel plezier en energie gegeven. Na mijn werkzaamheden binnen de recherche en de vele zaken waarbij alles draaide om de verdachten en daders heeft mij het werken als vrijwilliger bij slachtofferhulp waar hulp en aandacht voor de slachtoffer